perjantai 26. elokuuta 2011

Ylösnousemus (kanavointi) 19.5


Uskonnot ovat tehneet minusta epäjumalan,minä olen ylösnoussut Mestari,millaisia teistäkin joskus tulee.Moni käy viimeisiä elämiä maaplaneetalla,
ja jatkavat jollekkin toiselle planeetalle tai jäävät opastamaan jälkeenjääneitä.Minä autan teitä ylösnousussa,jotka kuulevat minua ja eivät elä liikaa
maailmassa,vaan muistavat hiljentyä kuuntelemaan minua.

Kaikkien uskontojen pitäisi yhtyä,että löytäisivät jonkinlaista totuutta.Totuus virtaa jokaisen ihmisen sisimmästä,kun ei anna minkään erityisen
uskonnon hallita itseään.Vain vapaa voi löytää totuuden ja sen mukana saa sisäistä rauhaa.Raamatussa kirjoitettuna"Totuus on vapauttava teidät,on sanottu
älkää uskoko että jumala on siellä tai täällä,se on teissä itsessänne kunhan oivallatte sen".Lusiferisten voimien tatkoitus on pitää teidät harhan maailmassa niin
kauan kunnes itse löydätte tien vapauteen.Lusifer pitää teitä mielellään vallassaan niin kauan kuin suinkin pystyy,eihän kukaan halua menettää asikasta.

MINUN LUOKSENI TULTAESSA ELÄMÄ ON PALJON ANTOISAMPAA,MITÄ LANGENNUT LUSIFER EI VOI ANTAA.
MINÄ OLEN MIKÄ MINÄ OLEN
Mestarinne Maitreya(entinen Jeesus)03.30

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti