perjantai 26. elokuuta 2011

MINÄ JA FARISEUKSET (kanavointi)

 

Minä teidän Mestarinne jouduin monesti fariseuksien kanssa väittelyyn,hekään eivät ymmärtäneet sielun kuolemattomuutta.Kun sanoin heille
että olen elänyt ennen Aabrahamiakin,he suuttuivat ja sanoivat että et sinä voi olla niin vanha.Eivät tienneet minun olevan vanhan sielun,
sillä siihen aikaan oli enimmäkseen nuoria sieluja enemmistönä,tänä aikana tilanne on muuttumassa.
Uskontojen piti keksiä jostain jumala,kun he eivät ymmärtäneet kun sanoin,"ETTEKÖ TIEDÄ OLEVANNE JUMALIA".
Vanhassa testamentissakin asia mainitaan(psalmi 82).
Minusta tehtiin jonkinlainen epäjumala verisellä ristillä riiputtuna.Muissa uskonnoissa on myös profeetoista tehty epäjumalia.
Minä vain näytin teille tien millainen on täydellinen sielu,koska elin viimeistä maallista elämää keskuudessanne.En tahtonut itsestäni
tehtävän epäjumalaa,mutta nuoret sielut tarvitsevat jonkunlaisen palvontakohteen.Nykyään tehdään herkästi urheilijasta sankari tai
muuten julkkiksesta.Vanha sielu on egon pullistelusta vapaa ja toimii korkeamman energian(Jumalan)ohjauksessa.
Mestarinne Maitreya(kanavoitu 04.10)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti