sunnuntai 11. syyskuuta 2011

MINÄ JA FARISEUKSET(KANAVOINTI)

Minä teidän Mestarinne jouduin monesti fariseusten kanssa väittelyyn,hekään eivät ymmärtäneet sielun kuolemattomuutta,kun sanoin heille että olen elänyt ennen Aabrahiamikin(raamatussakin mainittu)He suuttuivat ja sanoivat että ethän sinä voi olla niin vanha.Eivät tienneet minun oleva vanhan sielun,koska siihen aikaan oli nuoria sieluja enemmistönä,tänä aikana tilanne on muuttumassa.Uskontojen piti keksiä jostain JUMALA,kun eivät ymmärtäneet kun sanoin,ETTEKÖ TIEDÄ OLEVANNE JUMALIA(PSALMI 82) Minusta tehtiin jonkinlainen epäjumala verisellä ristillä riiputettuna.Muissakin uskonnoissa on myös profeetoista tehty epäjumalia.Minä näytin tien millainen millainen on täydellinen sielu,koska elin viimeistä maallista elämää keskuudessanne.En tahtonut itsestäni tehtävän epäjumalaa mutta nuoremmat sielut tarvitsevat jonkinlaisen palvontakohteen.Nykyään tehdään urheilijasta herkästi sankari tai muuten julkkiksesta.Vanha sielu on egon pullistelusta vapaa,ja toimii korkeamman energian/JUMALAN OHJAUKSESSA. MESTARINNE MAITREYA(kanavoitu 4.10)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti